KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964. (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.),
REGULAMIN – niniejszy regulamin wraz z załącznikami,
SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem www.pieris.com.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie oraz za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie, zwany dalej „PIERIS HOME”,
SPRZEDAWCA – KAMILA RESPONDEK PIERIS IMMOBILIER, z siedzibą i adresem do korespondencji: ul. Pieloka 16, 46-300 Olesno, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 6692487167, REGON 385795024, zarejestrowana i widoczna w ewidencji CEIDG pod adresem: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=1623ac9a-c40e-4a69-b724-72e277365b2f , będąca właścicielem sklepu,
KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu PIERIS HOME,
KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu PIERIS HOME w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
STRONY – obie strony umowy tj. sprzedawca i klient,
USŁUGODAWCA – KAMILA RESPONDEK PIERIS IMMOBILIER, z siedzibą i adresem do korespondencji: ul. Pieloka 16, 46-300 Olesno, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 6692487167, REGON 385795024, będąca właścicielem sklepu,
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu PIERIS HOME,
UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego PIERIS HOME,
REJESTRACJA – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez klienta konta, dokonana za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej www.pieris.com.pl,
KONTO – indywidualny panel administracyjny użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w sklepie internetowym PIERIS HOME, oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży,
BAZA SKLEPU INTERNETOWEGO – baza zawierająca dane na temat przeprowadzanych transakcji i towarów oferowanych w sklepie internetowym, a także dane na temat Klientów korzystających ze sklepu PIERIS HOME służące do realizacji składanych przez nich zamówień,
TOWAR / PRODUKT – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka),
STRONA PRODUKTOWA – strona w sklepie internetowym, na której przedstawiane są informacje na temat produktu,
KOSZYK – lista towarów sporządzona z oferowanych w sklepie towarów na podstawie wyborów Klienta,
UMOWA – UMOWA zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (t. j. Dz. U. 2020, poz. 287 z późn. zm.) – w przypadku Konsumentów i UMOWA SPRZEDAŻY w rozumieniu art. 535 Ustawy Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964. (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.) – w przypadku Klientów.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru i określające istotne jej warunki,
PŁATNOŚĆ – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę, szerzej opisana w zakładce „Dostawa i formy płatności” znajdującej się na stronie Sklepu,
DOWÓD ZAKUPU – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku (t. j. Dz. U. 2020, poz. 106) i innymi stosownymi przepisami prawa,
DOSTAWA – rodzaj usługi przewozowej towaru będącego w ofercie sprzedaży PIERIS HOME, na adres podany przez klienta w trakcie składania zamówienia (miejsce wydania rzeczy), szerzej opisana w zakładce „Dostawa i formy płatności” znajdującej się na stronie Sklepu,
MAGAZYN – miejsce, w którym kompletowane są zamówienia,
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez usługodawcę na rzecz usługobiorcy za pośrednictwem sklepu internetowego,
NEWSLETTER – gazetka (elektroniczna) wydawana periodycznie przez sklep internetowy, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty sklepu PIERIS HOME oraz informacje o promocjach i konkursach,
DZIEŃ ROBOCZY– jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
WADA– zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna towaru.
II. POSTANOWIENIA WSTĘPNE REGULAMINU
Niniejszy regulamin, jest regulaminem o którym mowa w art 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. 2020 poz. 344 z późn. zm.), a także reguluje warunki zawierania umów sprzedaży w sklepie internetowym, zgodnie z treścią innych ustaw, regulujących ten obowiązek.
Zapoznanie się, zaakceptowanie oraz przestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu jest warunkiem korzystania ze sklepu internetowego PIERIS HOME.
Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez użytkowników ze sklepu internetowego PIERIS HOME, sposób składania zamówień oraz ich realizacji, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
Regulamin znajdujący się na stronie internetowej www.pieris.com.pl, wszelkie materiały się w nim znajdujące, nazwa sklepu oraz inne loga i znaki sklepu stanowią własność prawa autorskiego i stanowią przedmiot ochrony prawnej. Wszelkie próby wykorzystywania, powielania, przetwarzania materiałów znajdujących się na stronie www.pieris.com.pl bez zgody właściciela są zabronione.
Klient może korzystać ze sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a klientem zawierana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
Miejsce wydania towarów musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub innego Państwa Unii Europejskiej przedstawionego w zakładce „Dostawa i formy płatności” na stronie Sklepu.
Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.pieris.com.pl jest KAMILA RESPONDEK PIERIS IMMOBILIER, z siedzibą i adresem do korespondencji: ul. Pieloka 16, 46-300 Olesno, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 6692487167, REGON 385795024.
Przedmiotem działalności sklepu PIERIS HOME jest sprzedaż detaliczna artykułów wyposażenia wnętrz, mebli oraz innych towarów za pośrednictwem sieci Internet.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności ustawy Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964. (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (t. j. Dz. U. 2002, nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t. j. Dz. U. 2012, poz. 1225 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2016, poz. 922 z późn. zm.).
Postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964. (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
Sprzedaż Towarów znajdujących się w ofercie PIERIS HOME odbywa się za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Miejscem spełnienia świadczenia jest salon stacjonarny PIERIS HOME (ul. Pieloka 16, 46-300 Olesno). W przypadku umów zawieranych z konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, miejscem spełnienia świadczenia jest miejsce, do którego Sklep Internetowy obowiązany jest przesłać zamówienie.
Każdy Użytkownik oraz Klient składający zamówienie zobowiązany jest do zapoznania się, zaakceptowania oraz przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. W trakcie składania zamówienia Klient potwierdza fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz wyraża jego akceptację w obowiązującym brzmieniu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu zamówienia, a także składa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów prawidłowego wykonania umowy oraz realizacji zamówienia.
III. REJESTRACJA WSKLEPIE INTERNETOWYM
Założenie oraz prowadzenie Konta jest bezpłatne oraz dobrowolne. Klient może zrezygnować z posiadania Konta w Sklepie internetowym w każdym czasie i zażądać jego usunięcia.
W celu dokonania rejestracji w sklepie internetowym www.pieris.com.pl użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracyjny online, znajdujący się na stronie internetowej sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:
imię i nazwisko,
adres,
adres poczty elektronicznej,
numer telefonu,
hasło indywidualnie ustawione przez użytkowników.
Oprócz danych wskazanych w ust. 3 powyżej, użytkownik może uzupełnić dodatkowe pola tj.: numer NIP oraz dane firmy.
W przypadku, gdy dane użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, użytkownik proszony jest do dokonania ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
W sytuacji, gdy dane użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, użytkownik proszony jest do dokonania ich aktualizacji i telefonicznym lub mailowym poinformowaniu o tym sklepu.
Za pośrednictwem Konta możliwe jest: składanie oraz modyfikowanie zamówień, przeglądanie historii zamówień, lub korzystanie z innych możliwości dedykowanych zarejestrowanym Klientom.
IV. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ – ZAWARCIE UMOWY (SPRZEDAŻY)
Klient ma możliwość dokonywania zamówień w sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o towarach podane na stronie internetowej sklepu PIERIS HOME, w szczególności ich parametry techniczne, opisy oraz ceny nie stanowią oferty, a są zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną sprzedawcy przez klienta.
Rejestracja i założenia konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w sklepie PIERIS HOME. Klient może również złożyć zamówienie poprzez stronę internetową bez dokonania rejestracji. W przypadku zamówień poprzez stronę internetową bez rejestracji klient powinien podać sprzedawcy dane konieczne do realizacji zamówienia.
Klient może złożyć zamówienie poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej sprzedawcy i przesłanie go do sklepu. Korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się w chwili dodania przez Klienta pierwszego Towaru do wirtualnego Koszyka w Sklepie internetowym. Dodanie towaru do Koszyka nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Koszyk umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi towarami (towary mogą być m.in. dodawane lub usuwane z Koszyka) oraz przeliczanie wartości zamówienia.
Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do Koszyka wybrane przez siebie produkty, a następnie wypełnić formularz zamówienia zgodnie z informacjami widocznymi w trakcie uzupełniania tj. m.in. określić rodzaj i adres dostawy, metodę płatności, dane do faktury (jeżeli wymagane) oraz postępować zgodnie z podanymi poleceniami wyświetlanymi na stronie www. Na tym etapie Klient ma możliwość wpisania kodu otrzymanego od Sklepu uprawniającego go do rabatu. Ostatni etap złożenia zamówienia to kliknięcie w przycisk w Sklepie Internetowym „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, „Potwierdź zakup” lub inny równoważny.
Po złożeniu prawidłowego zamówienia przez klienta, generowana jest automatycznie wiadomość e-mail, która jest przesyłana na wskazany przez klienta adres e-mail. Przesłana wiadomość zawiera informacje w zakresie wybranych przez klienta towarów, metod płatności i sposobów dostawy oraz podanego adresu i ma na celu ułatwienie klientowi weryfikację czy złożone zamówienie jest poprawne. Po otrzymaniu informacji o złożonym zamówieniu, sprzedawca sprawdza dostępność towaru w magazynie i w przypadku pozytywnej weryfikacji przesyła niezwłocznie klientowi na adres poczty elektronicznej (e-mail) informację o przyjęciu zamówienia. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia klientowi przez sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.
Potwierdzenie o którym mowa w ust. 7 powyżej, będące jednocześnie momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a klientem, jest wysyłane zazwyczaj w przeciągu od 1 do 3 dni roboczych.
W sytuacji gdy towar nie jest dostępny w magazynie, sprzedawca postępuje zgodnie z procedurą opisaną w pkt. VII niniejszego regulaminu („Realizacja i koszty dostawy”) ust. 13 i 14 oraz w zakładce „Dostawa i formy płatności” na stronie Sklepu.
Możliwe jest również składanie przez Klienta zamówień za pomocą wiadomości e-mail skierowanej na adres office@pieris.com.pl, która musi zawierać wszystkie elementy wskazane w ust. 5 i 6 niniejszego regulaminu. Wiadomość klienta rozpoczyna procedurę składania zamówienia. Do ostatecznego złożenia zamówienia i zawarcia umowy dochodzi po przesłaniu przez klienta wiadomości e-mail z wyraźnym potwierdzeniem woli zawarcia umowy, po uprzednim zapoznaniu się przez klienta z informacjami przesłanymi przez sklep internetowy.
V. ZAMÓWIENIA SPECJALNE (INDYWIDUALNE)
Klient ma możliwość złożenia zamówienia specjalnego tj. zamówienia na produkty o innych wymiarach/ parametrach/ właściwościach niż podane w standardowej ofercie, wyprodukowane wg specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Zamówienia specjalne w sklepie PIERIS HOME to towary i świadczenia o właściwościach określonych przez klienta, będącego jednocześnie konsumentem w świetle art. 22 [1]Kodeksu cywilnego, w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, w rozumieniu art. 10 ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t. j. Dz. U. 2012, poz. 1225 z późn. zm.).
Klient składając zamówienie specjalne, podaje preferowane przez siebie wymiary/ parametry/ właściwości towaru.
Wszystkie produkty, które zostały zamówione przez Klienta z uwzględnieniem niestandardowych wymiarów / parametrów / właściwości są towarami stanowiącymi „Zamówienie Specjalne”.
Cena na towary podlegające pod zamówienie specjalne, w tym cena dostawy towaru, zostanie skalkulowana indywidualnie przez sprzedawcę i potwierdzona drogą elektroniczną na adres e-mail klienta.
Do towarów stanowiących Zamówienie Specjalne zazwyczaj nie stosuje się formularza składania zamówień – w takich przypadkach zamówienie składane jest poprzez wiadomość e-mail. W przypadku wyboru przez klienta towaru poprzez formularz interaktywny online, podlegającego pod zamówienie specjalne, sprzedawca skontaktuje się z klientem poprzez wiadomość e-mail, w celu uzgodnienia wszystkich istotnych szczegółów niezbędnych do zawarcia umowy.
Podczas realizacji Zamówienia Indywidualnego, wymaganą formą płatności jest tylko i wyłącznie przelew bankowy / przelew online lub płatność kartą płatniczą. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest otrzymanie na podane w niniejszym regulaminie konto bankowe Sprzedawcy całości zapłaty za złożone przez Klienta Zamówienie Specjalne.
Zamówienia indywidualne, jako świadczenia o właściwościach określonych przez klienta, w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, nie podlegają zwrotom.
VI. ZAPŁATA CENY
Sklep internetowy zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie www.pieris.com.pl i oferuje towary znajdujące się w bazie Sklepu Internetowego.
Płatności za nabyte w sklepie przez klienta towary dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w sklepie oraz innych ustalonych ze sprzedawcą.
Wszystkie ceny uwidocznione na stronie sklepu internetowego PIERIS HOME podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów.
Ceny niektórych towarów podane są również w Euro i są cenami brutto.
Ceny nie zawierają informacji na temat kosztów dostawy towaru do klienta, ewentualnych opłat celnych oraz kosztów płatności elektronicznych.
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie Sklepu Internetowego, po dokonaniu przez klienta wyboru formy dostawy i formy płatności. W przypadku zamówień składanych za pomocą wiadomości e-mail, klient zostaje poinformowany o całkowitej wartości zamówienia w wiadomości zwrotnej ze Sklepu Internetowego.
Ceny towarów prezentowane w Sklepie obowiązują jedynie przy składaniu Zamówień za pośrednictwem Sklepu internetowego www.pieris.com.pl. W przypadku dokonywania zakupów w sklepie stacjonarnym znajdującym się w Oleśnie przy ul. Pieloka 16 obowiązują ceny określone dla produktów sprzedawanych bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
Sklep umożliwia klientowi następujące formy płatności:
przedpłata na konto bankowe (przelew na rachunek bankowy, płatność elektroniczna lub kartą płatniczą),
inny ustalony między stronami sposób.
W przypadku wyboru przez klienta płatności w walucie PLN w postaci przedpłaty na konto Sprzedawcy, przelew powinien zostać dokonany na rachunek bankowy sprzedającego:
ING Bank Śląski
43 1050 1025 1000 0097 2739 1048
Kamila Respondek Pieris Immobilier
ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska.
W przypadku wyboru przez klienta płatności w walucie EUR w postaci przedpłaty na konto Sprzedawcy, przelew powinien zostać dokonany na rachunek bankowy sprzedającego:
Kamila Respondek Pieris Immobilier, ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska
ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice Śląskie, Polska
Dokonując przelewu bezwzględnie należy w tytule przelewu podać numer zamówienia. Jest to warunek niezbędny dla realizacji zamówienia. W przypadku, gdy nie zostanie spełniony, Sprzedawca podejmie próbę uzyskania tego numeru od Klienta. W przypadku niemożności zidentyfikowania wpłaty, jej kwota zostanie zwrócona na rachunek Klienta w terminie do 7 (siedmiu) dni kalendarzowych, a dotyczące jej zamówienie zostanie uznane za nieważne i anulowane.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznej bądź płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. W przeciwnym razie zamówienie zostanie uznane za nieważne i anulowane.
Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest otrzymanie na podane w niniejszym regulaminie konto bankowe Sprzedawcy całości zapłaty za złożone przez Klienta Zamówienie.
Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy, a także wysokości opłat za płatność elektroniczną obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez klienta, natomiast wysokość opłaty za płatność elektroniczną zależy od wyboru formy płatności.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmiany cen, parametrów i ilości towarów w ofercie Sklepu, wycofywania i wprowadzania poszczególnych towarów do oferty, a także do zmiany wysokości kosztów i warunków dostawy, oraz opłat za formę płatności, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy i płatności. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już przyjętych do realizacji.
Standardowym dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon. Faktura VAT wystawiana jest dla firmy oraz osoby prywatnej na życzenie klienta poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji podczas składania Zamówienia na stronie internetowej.
Klient dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.
Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych w Sklepie PIERIS HOME form płatności przedstawione są w zakładce „Dostawa i formy płatności” znajdującej się na stronie Sklepu.
VII. REALIZACJA I KOSZTY DOSTAWY
Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez klienta.
Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub innego Państwa Unii Europejskiej przedstawionego w zakładce „Dostawa i formy płatności” na stronie Sklepu.
Dostawa jest odpłatna, chyba że umowa przewiduje inaczej.
Koszt dostawy w przypadku małogabarytowych/standardowych Towarów zostanie podany do akceptacji Klienta najczęściej na etapie dokonywania zamówienia.
Natomiast dla niektórych Towarów, tj. m.in. towarów wielkogabarytowych i wszystkich towarów zamawianych w ramach zamówień specjalnych (indywidualnych) – określany będzie indywidualny koszt dostawy, uzależniony od wagi i wymiarów przesyłki, a także odległości miejsca dostawy i sposobu płatności. W takich przypadkach o wysokości opłaty za dostawę Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę drogą e-mailową po złożeniu zamówienia przez Klienta.
Opłatę związaną z dostarczeniem przesyłki oraz obsługą płatności w ustalonej na zamówieniu kwocie pokrywa Klient, chyba że Sprzedawca zdecyduje na mocy wprowadzonej oferty promocyjnej, o zwolnieniu Klienta z konieczności poniesienia takiej opłaty w całości lub w części – informacja o ofercie promocyjnej będzie podana do wiadomości Klienta przed potwierdzeniem zamówienia.
Koszt dostawy stanowi osobną pozycję na zamówieniu oraz dokumencie rozliczeniowym (faktura albo paragon) wystawionym przez Sprzedawcę dla Klienta i będzie stanowił część całkowitej wartości zamówienia.
Istnieje możliwość osobistego odbioru Towaru w siedzibie PIERIS HOME. Wówczas odbiór jest bezpłatny.
PIERIS HOME udostępnia następujące możliwości dostawy:
przesyłka kurierska,
przesyłka paletowa,
odbiór osobisty możliwy w siedzibie PIERIS HOME,
inne ustalone ze Sprzedawcą (m.in. transportem doładunkowym).
W przypadku odbioru osobistego Towaru, w razie nieodebrania zamówionego Towaru w terminie 5 dni roboczych, Sprzedawca jest uprawniony do naliczenia dodatkowej opłaty za przechowanie towaru w wysokości 50 zł netto/ dzień roboczy.
Termin dostawy towarów do Klienta jest przedstawiony na stronie produktowej indywidualnie dla każdego z towarów oferowanych w Sklepie. Termin dostawy towaru oznaczonego na Stronie produktowej jako „Produkt dostępny” wynosi do 5 dni roboczych. Termin ten biegnie od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep do dnia przekazania do doręczenia. W przypadku zamówienia różnych Towarów z różnym terminem dostawy, właściwym terminem dostawy jest najdłuższy termin. Początek biegu terminu dostawy do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego PIERIS HOME oraz pozytywnej weryfikacji dostępności produktu.
Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
Dostawa zamówionego towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, kiedy zamawiany towar znajduje się w Magazynie. Jeśli w Magazynie zabraknie produktu lub produktów objętych zamówieniem Klienta i domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep wyśle do Klienta wiadomość, na adres email podany przez Klienta, z prośbą o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia. W takiej sytuacji Klient może zrezygnować z realizacji zamówienia w części, której nie można zrealizować. Sklep Internetowy na życzenie Klienta może przedłużyć czas realizacji zamówienia.
Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w przypadku braku towaru w Magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry Sklep Internetowy niezwłocznie zwróci Klientowi należność za towar w taki sam sposób w jaki nastąpiła płatność.
Koszt dostawy nie obejmuje montażu poszczególnych elementów Zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych w Sklepie PIERIS HOME metod dostawy przedstawione są w zakładce „Dostawa i formy płatności” znajdującej się na stronie Sklepu.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY TOWARÓW
Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy (wejścia w posiadanie rzeczy). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Przedmiotowe oświadczenie powinno zawierać informacje pozwalające na określenie umowy, której dotyczy i może zostać złożone na Formularzu odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: office@pieris.com.pl bądź też listownie na adres: Kamila Respondek Pieris Immobilier, ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska z dopiskiem „ZWROT”. Sklep Internetowy zobowiązany jest drogą e-mailową przesłać Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot środków pieniężnych powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie trzydziestu dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeśli płatność nastąpiła za pośrednictwem karty, przelewu na rachunek bankowy Sklepu lub szybkiego przelewu, należność zostanie zwrócona na konto, z którego zrealizowano płatność.
Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania przedmiotu zamówienia z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie koszty zwrotu Towaru do PIERIS HOME. Zwracany towar konsument powinien odesłać w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres wskazany w zakładce „Zwroty i reklamacje” na stronie Sklepu. Wszelkie zwroty muszą być poprzedzone uzgodnieniem terminu przyjęcia towaru. Sklep internetowy nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem.
Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz ze wszystkimi dokumentami, nośnikami oraz instrukcjami, które otrzymał oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
Rozpoczęcie procesu zwrotu możliwe jest wyłącznie za okazaniem dowodu zakupu zwracanego towaru, tj. dokumentu potwierdzającego sprzedaż.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą tj. zamówienia specjalne, o których mowa w niniejszym regulaminie,
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu 14 dni od dnia jej zawarcia,
dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
dostarczania prasy,
usług w zakresie gier hazardowych.
Przepisy dotyczące konsumenta, zawarte w ust. 1-8, stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towarów w Sklepie PIERIS HOME opisane są w zakładce „Zwroty i reklamacje” na stronie Sklepu.
IX. PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI
W przypadku umów zawieranych z klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy do klienta. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
Sklep Internetowy zwolniony jest od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
Produkty oferowane przez sklep, oznaczone jako „handmade” są wytwarzane ręcznie w zakładach rzemieślniczych oraz manufakturach. Akceptując regulamin Klient przyjmuje do wiadomości, że:
produkty drewniane mogą nosić naturalne cechy drewna jak niewielkie dziury, przetarcia, nierówności, rysy, sęki, pęknięcia niezagrażające stabilności mebla, różnice w odcieniu w zależności od użytego surowca,
wzór szwu może nieznacząco się różnić,
tkanina może posiadać zagięcia lub zmarszczenia materiału.
Wymienione cechy nie mogą być podstawą reklamacji.
O zamiarze dochodzenia uprawnień z rękojmi Klient powinien poinformować Sklep Internetowy za pomocą wiadomości e-mail na adres: office@pieris.com.pl lub telefonicznie. Następnie należy wypełnić Formularz reklamacyjny, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu oraz wysłać go drogą elektroniczną na adres: office@pieris.com.pl bądź też listownie na adres: Kamila Respondek Pieris Immobilier, ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska, z dopiskiem „REKLAMACJA”. Sklep Internetowy zobowiązany jest drogą e-mailową przesłać Konsumentowi potwierdzenie otrzymania formularza reklamacyjnego.
Rozpoczęcie procesu reklamacji możliwe jest wyłącznie za okazaniem dowodu zakupu zwracanego towaru, tj. dokumentu potwierdzającego sprzedaż.
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości klient proszony jest o przesłanie dokładnego opisu towaru niezgodnego z umową wraz z dokumentacją fotograficzną.
Sprzedawca, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z niezbędną dokumentacją (w tym formularzem reklamacyjnym), ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sprzedawca doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby klienta na znaczne niedogodności, sprzedawca, zgodnie z żądaniem klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni.
W przypadku umów zawieranych z klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
W przypadku towaru objętego gwarancją producenta klient może reklamować produkt posiadający wady:
korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji,
korzystając z uprawnień przysługujących klientowi będącemu jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego wobec sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.
Przepisy dotyczące konsumenta, zawarte w ust. 1-10, stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Szczegółowe informacje dotyczące procesu składania reklamacji w Sklepie PIERIS HOME opisane są w zakładce „Zwroty i reklamacje” na stronie Sklepu.
X. GWARANCJA
Sprzedawca nie udziela gwarancji na towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego. Towary mogą być objęte gwarancja producenta lub importera.
Treść oraz warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta lub importera.
Przepisy gwarancyjne nie wyłączają możliwości reklamowania produktu z tytułu niezgodności towaru z umową.
XI. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
Usługodawca świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego następujące usługi elektroniczne:
umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz lub wysłanie e-maila na adres elektroniczny Sklepu – umowa zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania jego składania przez usługobiorcę,
założenie i prowadzenie konta w sklepie internetowym – umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
Z tytułu zawarcia umowy o świadczenie usługi elektronicznej usługobiorca nie ponosi żadnych kosztów.
Do prawidłowego korzystania ze sklepu internetowego PIERIS HOME, tj. pomyślnego zawierania umów o świadczenie usługi elektronicznej i/lub umów sprzedaży, niezbędny jest komputer lub inne urządzenie końcowe z dostępem do sieci internetowej, wyposażone w prawidłowo skonfigurowaną przeglądarkę internetową (działającą w aktualnej wersji) wraz z dostępem do aktywnego konta e-mail poczty elektronicznej. Zalecane jest również włączenie obsługi Java Script oraz uaktywnienie obsługi plików typu „cookies”.
Usługobiorcy nie wolno:
korzystać z kont innych usługobiorców bez zgody innego usługobiorcy,
naruszać prawa osób trzecich, w tym praw autorskich,
dostarczać i /lub rozpowszechniać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności pornografii czy nawołujących do nienawiści lub dyskryminacji,
korzystać z usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
rozsyłać lub umieszczać w sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.
Usługobiorca może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez wysłanie wiadomości e-mail lub też pisemnie na adres sprzedawcy. Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni liczonych od dnia złożenia reklamacji.
Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji na podany przez usługobiorcę adres e-mail lub w inny uzgodniony przez strony sposób.
Usługobiorca może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową umowę o świadczenie usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub też pisemnie na adres sprzedawcy.
Usługodawca może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie usługi elektronicznej, w wypadku gdy usługobiorca obiektywnie lub uporczywie narusza regulamin, w szczególności gdy bezprawnie zakłóca funkcjonowanie sklepu internetowego PIERIS HOME, po bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania z wyznaczeniem odpowiedniego terminu do zaprzestania naruszeń. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
Poprzez wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez usługodawcę lub usługobiorcę nie narusza się praw lub świadczeń nabytych przez strony w czasie trwania umowy.
Na drodze porozumienia stron usługodawca i usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi elektronicznej w każdym czasie.
XII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest KAMILA RESPONDEK PIERIS IMMOBILIER, z siedzibą i adresem do korespondencji: ul. Pieloka 16, 46-300 Olesno, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 6692487167, REGON 385795024. Kontakt z administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: office@pieris.com.pl oraz pod numerem telefonu: +48537155087.
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w celach:
-związanych z przetwarzaniem, które jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
-związanych z wykonaniem obowiązków prawnych takich jak: podatkowo-księgowe, archiwizacyjne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
-w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
-w celu marketingu usług własnych, o ile taka zgoda została wyrażona (art. 6 ust. 1 lit. a) lub f) RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania w zakresie wymaganym do zawarcia umowy i jej realizacji uniemożliwiać będzie złożenie zamówienia.
Dane będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów oraz obowiązków wynikających z poszczególnych przepisów prawa:
– przez okres trwania umowy;
– po zakończeniu umowy przez okres przedawnienia roszczeń – 6 lat, a dla roszczeń związanych z prowadzoną działalnością – 3 lata*. Jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej;
– w zakresie księgowym w przypadku wystawienia faktury VAT przez 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym;
– w zakresie uzasadnionych celów administratora do czasu ich ustania lub wniesienia sprzeciwu na takie przetwarzanie np. w prowadzonych ewidencjach, korespondencji, złożonego zamówienia drogą online;
– w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody – do czasu jej wycofania lub do czasu ustania celu takiego przetwarzania określonego przez Administratora. Z chwilą wycofania zgody będzie ona archiwizowana dalej przez okres niezbędny w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń i praw.
* Okresy liczymy w latach od końca roku kalendarzowego. Odrębne liczenie terminu dla każdej zawartej umowy czy procesu przetwarzania wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tymi procesami.
Administrator jest uprawniony do przekazywania Pani/ Pana danych osobowych podmiotom trzecim w celu i w zakresie koniecznym do wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, organom nadzorczym oraz w celu prawidłowego i należytego wykonywania zadań Administratora w prowadzonej przez niego działalności: dostawcom usług pocztowych, kurierskich, spedycyjnych, dostawcom usług prawnych i doradczych, dostawcom usług w zakresie IT, podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje finansowe) w tym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych zgodnie z art. 28 RODO, a także innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, gdy wykażą interes prawny w dostępie do tych danych.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub organizacji międzynarodowych.
Z zastrzeżeniem przepisów wynikających z RODO oraz pozostałych przepisów prawa przysługuje Panu/ Pani prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie Pani/Pana zgody przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody w każdej chwili co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej wycofaniem. W celu zgłoszenia realizacji swoich praw należy przesłać żądanie i kontaktować się na dane Administratora podane w niniejszej klauzuli informacyjnej. Administrator zrealizuje przysługujące osobie, której dane dotyczą prawa w zależności od podstawy prawnej i celu przetwarzania tych danych i w odniesieniu do innych przesłanek RODO lub ciążących obowiązków prawnych wynikający z odrębnych przepisów krajowych zwalniających Administratora z obowiązku realizacji żądań osoby. W takim przypadku osoba składająca żądanie otrzyma pisemną lub elektroniczną informację o powodach niezrealizowania przysługującego jej prawa.
Ponadto informujemy, że w przypadku uznania, przez Państwa, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących w sposób uzasadniony narusza przepisy z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku [RODO], przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl, infolinia 606-950-000].
Pani/ Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji, w tym profilowaniu i w ten sposób nie będą wywoływały skutków prawnych .
XIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Sprzedawca informuje, iż podczas korzystania ze Sklepu internetowego PIERIS HOME w komputerze Klienta zapisywane są krótkie informacje tekstowe zwane „cookies” (dalej jako pliki cookies) lub stosowane są inne technologie (Google analytics). Instalacja plików cookies jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego w szczególności zaś funkcjonalności wymagających autoryzacji.
Pliki cookies nie pozwalają na identyfikację Klienta, nie są również za ich pomocą przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
Klient ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących plików cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
XIV. PROMOCJE I WYPRZEDAŻE
Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Sklep Internetowy nie odpowiada za omyłkowe połączenie dwóch lub więcej promocji w wyniku błędu systemu informatycznego i jest uprawniony do anulowania takiego zamówienia.
W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których liczba jest zawsze ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówienia do Sprzedawcy.
Klient może także skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego od Sklepu Internetowego. Kody rabatowe są ważne przez okres ważności w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, chyba że regulamin danej promocji wskazuje inaczej.
W przypadku wybranych produktów lub kategorii produktowych Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie.
XV. NEWSLETTER
Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, a także na przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym w tym celu zakresie, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia (odnośnik „Newsletter”) lub poprzez podanie swojego adresu e-mail w odpowiedniej rubryce „Newsletter” na głównej stronie internetowej PIERIS HOME.
Przy wyrażeniu powyższej zgody, Klient będzie otrzymywał od PIERIS HOME na podany przez siebie adres e-mail Newsletter Sklepu internetowego zawierający informacje handlowe.
Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji Newslettera, poprzez poinformowanie o tym Sklep Internetowy drogą e-mailową na adres office@pieris.com.pl.
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszelkie prawa do Strony WWW, a także materiałów (zdjęć, tekstów, grafik i innych plików) umieszczonych na Stronie WWW, są zastrzeżone. Bez zgody uprawnionego z praw autorskich oraz autora Sklepu internetowego, żadna część tej publikacji nie może być powielana, kopiowana, reprodukowana, rozpowszechniana ani przechowywana w systemach wyszukiwania lub umieszczana na innej witrynie internetowej. Nie może być też przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi, za pośrednictwem fotokopiarek, na płytach CD, czy w inny dostępny technologicznie sposób.
Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu za pośrednictwem korespondencji e-mail użytkowników posiadających konta o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni przed dniem ich wejścia w życie. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Korzystanie przez Klienta z Konta po zmianie Regulaminu, wymaga akceptacji Regulaminu w zmienionej treści. Jeżeli użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje konto. Wszelkie zmiany treści Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.pieris.com.pl.
Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych możliwości przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
Sklep Internetowy dokłada należytej staranności, aby zdjęcia i opis towarów jak najdokładniej odpowiadały rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem będącym konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. Sprzedawca informuje także Konsumenta, iż istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia przez niego roszczeń, w tym arbitrażu, mediacji i sądownictwa polubownego, których zasady prowadzenia i zasady dostępu do procedur są określone przez właściwe środki arbitrażu, mediacji i sądownictwa polubownego oraz w zgodzie z odrębnymi przepisami.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę sklepu.
Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku ustalenia istnienia postanowienia naruszającego te uprawnienia, zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (t. j. Dz. U. 2020, poz. 287 z późn. zm.).
Użytkownicy mogą kontaktować się ze sprzedawcą w następujący sposób:
telefon: +48537155087,
e-mail: office@pieris.com.pl,
pisemnie na adres: KAMILA RESPONDEK PIERIS IMMOBILIER, ul. Pieloka 16, 46-300 Olesno.
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego PIERIS HOME dostępnego pod adresem www.pieris.com.pl w zakładce „Regulamin”. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.10.2021 roku i obowiązuje dla Zamówień złożonych po tej dacie.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od umowy POBIERZ