.

FORMY PŁATNOŚCI

PIERIS HOME www.pieris.com.pl oferuje następujące metody płatności:

  • Poprzez system szybkich płatności Przelewy24 – szybko, bezpiecznie i wygodnie. System nie wymaga rejestracji, a wpłata jest księgowana natychmiast na naszym koncie i zamówienie w tej samej chwili przyjęte zostaje do realizacji. System oferuje kilka sposobów płatności: e-transfer, przelew online, płatność kartą płatniczą, płatności mobilne a nawet płatności gotówkowe.
  • Płatność bonem podarunkowym – mają Państwo możliwość zapłaty za zakupy swoim bonem podarunkowym, wpisując znajdujący się na nim unikalny kod.
  • Przelew tradycyjny – przelew na rachunek bankowy:

ODBIORCA – PŁATNOŚCI W PLN:

PIERIS IMMOBILIER, ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska

Nr rachunku bankowego: ING Bank Śląski 43 1050 1025 1000 0097 2739 1048

Uwaga! W tytule przelewu prosimy o podanie nr zamówienia, który został przesłany do Państwa drogą mailową po złożeniu zamówienia.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt ze sklepem:
e-mail: office@pieris.com.pl
tel. +48 537 155 087

ODBIORCA – PŁATNOŚCI W EUR:

PIERIS IMMOBILIER, ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska

PL67 1050 1025 1000 0097 3596 0081, BIC/SWIFT: INGBPLPW,

ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice Śląskie, Polska

Przelew powinien zostać wykonany nie później niż w ciągu 7 dni od dokonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie PIERIS HOME®. W przypadku płatności kartą od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. W celu przyspieszenia procedur księgowania wpłat, można wysłać nam potwierdzenie wykonanego przelewu.

Formy płatności – regulamin:

  1. Sklep internetowy zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie www.pieris.com.pl i oferuje towary znajdujące się w bazie Sklepu Internetowego.
  2. Płatności za nabyte w sklepie przez klienta towary dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w sklepie oraz innych ustalonych ze sprzedawcą.
  3. Wszystkie ceny uwidocznione na stronie sklepu internetowego PIERIS HOME podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów.
  4. Ceny niektórych towarów podane są również w Euro i są cenami brutto.
  5. Ceny nie zawierają informacji na temat kosztów dostawy towaru do klienta, ewentualnych opłat celnych oraz kosztów płatności elektronicznych.
  6. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie Sklepu Internetowego, po dokonaniu przez klienta wyboru formy dostawy i formy płatności. W przypadku zamówień składanych za pomocą wiadomości e-mail, klient zostaje poinformowany o całkowitej wartości zamówienia w wiadomości zwrotnej ze Sklepu Internetowego.
  7. Ceny towarów prezentowane w Sklepie obowiązują jedynie przy składaniu Zamówień za pośrednictwem Sklepu internetowego www.pieris.com.pl. W przypadku dokonywania zakupów w sklepie stacjonarnym znajdującym się w Oleśnie przy ul. Pieloka 16 obowiązują ceny określone dla produktów sprzedawanych bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
  8. Sklep umożliwia klientowi  następujące formy płatności: a) przedpłata na konto bankowe (przelew na rachunek bankowy, płatność elektroniczna lub kartą płatniczą); b) inny ustalony między stronami sposób.
  9. W przypadku wyboru przez klienta płatności w walucie PLN w postaci przedpłaty na konto Sprzedawcy, przelew powinien zostać dokonany na rachunek bankowy sprzedającego:

ING Bank Śląski   43 1050 1025 1000 0097 2739 1048

K. Respondek Pieris Immobilier, ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska.

  1. W przypadku wyboru przez klienta płatności w walucie EUR w postaci przedpłaty na konto Sprzedawcy, przelew powinien zostać dokonany na rachunek bankowy sprzedającego:

K. Respondek Pieris Immobilier, ul. Jana Pieloka 16, 46-300 Olesno, Polska

PL67 1050 1025 1000 0097 3596 0081, BIC/SWIFT: INGBPLPW,

ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice Śląskie, Polska

  1. Dokonując przelewu bezwzględnie należy w tytule przelewu podać numer zamówienia. Jest to warunek niezbędny dla realizacji zamówienia. W przypadku, gdy nie zostanie spełniony, Sprzedawca podejmie próbę uzyskania tego numeru od Klienta. W przypadku niemożności zidentyfikowania wpłaty, jej kwota zostanie zwrócona na rachunek Klienta w terminie do 7 (siedmiu) dni kalendarzowych, a dotyczące jej zamówienie zostanie uznane za nieważne i anulowane.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznej bądź płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. W przeciwnym razie zamówienie zostanie uznane za nieważne i anulowane.
  3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest otrzymanie na podane w niniejszym regulaminie konto bankowe Sprzedawcy całości zapłaty za złożone przez Klienta Zamówienie.
  4. Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy, a także wysokości opłat za płatność elektroniczną obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez klienta, natomiast wysokość opłaty za płatność elektroniczną zależy od wyboru formy płatności.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmiany cen, parametrów i ilości towarów w ofercie Sklepu, wycofywania i wprowadzania poszczególnych towarów do oferty, a także do zmiany wysokości kosztów i warunków dostawy, oraz opłat za formę płatności, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy i płatności. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już przyjętych do realizacji.
  6. Standardowym dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon. Faktura VAT wystawiana jest dla firmy oraz osoby prywatnej na życzenie klienta poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji podczas składania Zamówienia na stronie internetowej.
  7. Klient dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.

.

REALIZACJA I KOSZTY DOSTAWY

  • Zamówienia w sklepie PIERIS HOME są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich:
  • – DHL – regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;
  • – DHL Parcel – regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;
  • Firmy kurierskie DHL nie oferują wniesienia przesyłek oraz nie mają obowiązku wykonywania kontaktu telefonicznego poprzedzającego próbę doręczenia.
  • W celu sprawdzenia statusu przesyłki można skorzystać ze strony internetowej wybranej firmy kurierskiej, a następnie wprowadzić numer listu przewozowego przesłanego Klientowi za pośrednictwem poczty e-mail.
  • Aktualny koszt wysyłki określany jest każdorazowo przed finalizacją zamówienia lub w przypadku produktów wielogabarytowych – drogą e-mailową po złożeniu zamówienia przez Klienta. Dla przesyłek ponadgabarytowych i nietypowych oferujemy wysyłkę towaru na palecie lub transportem doładunkowym. Koszt takich wysyłek ustalany jest indywidualnie.
  • Dla mebli i innych produktów nienadających się do wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich udostępniamy opcję odbioru osobistego towaru. W tym wypadku termin dostawy wskazany na stronie produktu i potwierdzony w zamówieniu jest terminem, w jakim towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym przez nas miejscu (jednym ze sklepów stacjonarnych PIERIS HOME). Od tego terminu towar przechowywany będzie przez nas bezpłatnie przez 5 dni roboczych.
  • Podczas odbioru przesyłki, w obecności kuriera, należy zwrócić szczególną uwagę na jej stan oraz zawartość. Mają Państwo prawo odmówić przyjęcia paczki, jeżeli jest uszkodzona, niezgodna z zamówieniem. Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera’. W przypadku stwierdzenia niezgodności, uszkodzeń przedmiotów kruchych np. szkła sporządzany jest protokół rozbieżności/szkody, który pomoże nam w rozpatrzeniu późniejszej reklamacji u dostawcy.  Jeżeli kurier odmawia możliwości sprawdzenia paczki w jego obecności ponieważ m.in. nie ma czasu – należy wtedy poprosić kuriera o imię, nazwisko i adnotację w jego systemie w tej sytuacji.
  • Regulamin odbioru przesyłki i spisania protokołu: 1) W przypadku, gdy podczas odbioru stwierdza się uszkodzenie lub brak towaru należy w obecności kuriera spisać protokół szkody oraz zrobić zdjęcia uszkodzenia. 2) Protokół powinien być napisany odręcznie przez odbiorcę towaru (a nie kuriera) i zawierać rzetelne informacje. Jeżeli protokół sporządza kurier, należy bezwzględnie sprawdzić zgodność zapisów kuriera ze stanem faktycznym. 3) Jeżeli karton (opakowanie zewnętrzne) nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. wgniecenie, dziury na kartonie to koniecznie należy uwzględnić to w protokole. 4) Po spisaniu protokołu szkody, należy nas poinformować oraz przesłać skan protokołu, zdjęcia uszkodzeń oraz paragonu/faktury. 5) Poprawnie wypisany protokół szkody jest podstawą złożenia reklamacji do przewoźnika. 6) Uszkodzenia powstałe w transporcie, które nie zostały zweryfikowane przez odbiorcę, nie będę uwzględniane.

Realizacja i koszty dostawy – regulamin:

  1. Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez klienta.
  2. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i do wybranych Państw Unii Europejskiej.
  3. Dostawa jest odpłatna, chyba że umowa przewiduje inaczej.
  4. Koszt dostawy w przypadku małogabarytowych/standardowych Towarów zostanie podany do akceptacji Klienta najczęściej na etapie dokonywania zamówienia.
  5. Natomiast dla niektórych Towarów, tj. m.in. towarów wielkogabarytowych i wszystkich towarów zamawianych w ramach zamówień specjalnych (indywidualnych) – określany będzie indywidualny koszt dostawy, uzależniony od wagi i wymiarów przesyłki, a także odległości miejsca dostawy i sposobu płatności. W takich przypadkach o wysokości opłaty za dostawę Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę drogą e-mailową po złożeniu zamówienia przez Klienta.
  6. Opłatę związaną z dostarczeniem przesyłki oraz obsługą płatności w ustalonej na zamówieniu kwocie pokrywa Klient, chyba że Sprzedawca zdecyduje na mocy wprowadzonej oferty promocyjnej, o zwolnieniu Klienta z konieczności poniesienia takiej opłaty w całości lub w części – informacja o ofercie promocyjnej będzie podana do wiadomości Klienta przed potwierdzeniem zamówienia.
  7. Koszt dostawy stanowi osobną pozycję na zamówieniu oraz dokumencie rozliczeniowym (faktura albo paragon) wystawionym przez Sprzedawcę dla Klienta i będzie stanowił część całkowitej wartości zamówienia.
  8. Istnieje możliwość osobistego odbioru Towaru w siedzibie PIERIS HOME. Wówczas odbiór jest bezpłatny.
  9. PIERIS HOME udostępnia następujące możliwości dostawy: a) przesyłka kurierska, b) przesyłka paletowa, c) odbiór osobisty możliwy w siedzibie PIERIS HOME, d) inne ustalone ze Sprzedawcą (m.in. transportem doładunkowym).
  10. W przypadku odbioru osobistego Towaru, w razie nieodebrania zamówionego Towaru w terminie 5 dni roboczych, Sprzedawca jest uprawniony do naliczenia dodatkowej opłaty za przechowanie towaru w wysokości 50 zł netto/ dzień roboczy.
  11. Termin dostawy towarów do Klienta jest przedstawiony na stronie produktowej indywidualnie dla każdego z towarów oferowanych w Sklepie. Termin dostawy towaru oznaczonego na Stronie produktowej jako „Produkt dostępny” wynosi do 5 dni roboczych. Termin ten biegnie od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep do dnia przekazania do doręczenia. W przypadku zamówienia różnych Towarów z różnym terminem dostawy, właściwym terminem dostawy jest najdłuższy termin. Początek biegu terminu dostawy do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego PIERIS HOME oraz pozytywnej weryfikacji dostępności produktu.
  12. Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
  13. Dostawa zamówionego towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, kiedy zamawiany towar znajduje się w Magazynie. Jeśli w Magazynie zabraknie produktu lub produktów objętych zamówieniem Klienta i domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep wyśle do Klienta wiadomość, na adres email podany przez Klienta, z prośbą o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia. W takiej sytuacji Klient może zrezygnować z realizacji zamówienia w części, której nie można zrealizować. Sklep Internetowy na życzenie Klienta może przedłużyć czas realizacji zamówienia.
  14. Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w przypadku braku towaru w Magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry Sklep Internetowy niezwłocznie zwróci Klientowi należność za towar w taki sam sposób w jaki nastąpiła płatność.
  15. Koszt dostawy nie obejmuje montażu poszczególnych elementów Zamówienia.

.